artykuł nr 1

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o.

ul. Długa 8

27-400 Ostrowiec Św.

tel. centrala :  41 266 63 55

strona internetowa: www. zupostrowiec.pl

adres e-mail: sekretariat@zupostrowiec.pl

Wyszukiwarka grobów na cmentarzu komunalnym:

https://ostrowiecswietokrzyski.grobonet.com/grobonet/start.php


Interesanci przyjmowani są w sprawach związanych z administrowaniem cmentarzem i organizacją pogrzebów w Biurze Obsługi Klienta na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Długiej 8 w Ostrowcu Św.

 

Biuro Obsługi Klienta jest czynne (z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych) :

- od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1600,

- w soboty w godz. od 700 do 14 00.

Kontakt -  tel. 41 247 84 84 ; tel. kom.605-849-003 e-mail: biuro@zupostrowiec.pl

Kasa w  Biurze Obsługi Klienta jest czynna (z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych) :

- od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1600,

- w soboty w godz. od 700 do 14 00.

 

Kontakt całodobowy dot. przewozu zwłok do chłodni:

tel.: 605 849-003; 41 247-84-84; 41 262 81-81;  


Wnioski, skargi i reklamacje  należy kierować do kierownika cmentarza lub jego zastępcy, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 700 do 1500 w budynku Biura Obsługi Klienta.

Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez ZUP może składać wyłącznie osoba zamawiająca usługi.

Powyższe sprawy można zgłaszać:

 

W Biurze Obsługi Klienta znajduje się również  „Książka Skarg i Wniosków”, do której również można wpisać skargi i wnioski. 

Wnioski i skargi są załatwiane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpływu wniosku do spółki.

Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.

Od decyzji kierownika cmentarza w zakresie skarg i reklamacji przysługuje odwołanie do Zarządu ZUP.