Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o.
ul. Długa 8
27-400 Ostrowiec Św.
tel. centrala : 41 266 63 55
strona internetowa: www. zupostrowiec.pl
adres e-mail: sekretariat@zupostrowiec.pl
Wyszukiwarka grobów na cmentarzu komunalnym:
https://ostrowiecswietokrzyski.grobonet.com/grobonet/start.php
Interesanci przyjmowani są w sprawach związanych z administrowaniem cmentarzem i organizacją pogrzebów w Biurze Obsługi Klienta na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Długiej 8 w Ostrowcu Św.
Biuro Obsługi Klienta jest czynne (z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych) :
- od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1600,
- w soboty w godz. od 700 do 14 00.
Kontakt - tel. 41 247 84 84 ; tel. kom.605-849-003 e-mail: biuro@zupostrowiec.pl
Kasa w Biurze Obsługi Klienta jest czynna (z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych) :
- od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1600,
- w soboty w godz. od 700 do 14 00.
Kontakt całodobowy dot. przewozu zwłok do chłodni:
tel.: 605 849-003; 41 247-84-84; 41 262 81-81;
Wnioski, skargi i reklamacje należy kierować do kierownika cmentarza lub jego zastępcy, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 700 do 1500 w budynku Biura Obsługi Klienta.
Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez ZUP może składać wyłącznie osoba zamawiająca usługi.
Powyższe sprawy można zgłaszać:
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta
- pisemnie na adres Spółki
- telefonicznie – tel. 605-849-002 ; 41 247-84-84
- e-mailem:kierownik@zupostrowiec.pl ; cmentarzkomunalny@zupostrowiec.pl
W Biurze Obsługi Klienta znajduje się również „Książka Skarg i Wniosków”, do której również można wpisać skargi i wnioski.
Wnioski i skargi są załatwiane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpływu wniosku do spółki.
Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
Od decyzji kierownika cmentarza w zakresie skarg i reklamacji przysługuje odwołanie do Zarządu ZUP.