Ostatnio dodane lub zmodyfikowane artykuły
Witamy na naszej stronie Biuletynu Informacji Publicznej
WITAMY NA STRONIE BIULETYNU INFORMACJI PUBLICZNEJ ZAKŁADU USŁUG POGRZEBOWYCH Sp. z o.o. W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM "CZŁOWIEK ZA ŻYCIA ŻYJE Z GODNOŚCIĄ I PO ŚMIERCI ZASŁUGUJE NA GODNY POCHÓWEK" Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. to pół wieku doświadczenia i tradycji. Nasza firma mająca siedzibę na Cmentarzu Komunalnym w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Długiej 8 jest najstarszym zakładem pogrzebowym na terenie miasta i okolic, jednocześnie administratorem Cmentarza Komunalnego. Służ...
Kontakt, dane podstawowe
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH Spółka z o.o. ul. Długa 8, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski NIP: 661-00-04-643 Regon: 290384636 Konto: 39 1910 1048 2303 9989 1916 0001 KRS 0000139529 Sąd Rejonowy w Kielcach e-mail: sekretariat@zupostrowiec.pl dane kontaktowe Telefony: Dyżur całodobowy pod telefonem: Biuro Zakładu Usług Pogrzebowych czynne: Centrala: Tel. 41 266 63 55 Biuro Obsługi Klienta Tel. 41 247 84 84 Kom. 605 849 002 e-mail: biuro@zupostrowiec.pl Tel. 41 247-84-84 Kom. 605 849 003 poniedziałek...
Schemat organizacyjny
Schemat organizacyjny Spółki został wprowadzony Uchwałą nr 17/2025 Rady Nadzorczej Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Zakładu Usług Pogrzebowych z siedzibą w Ostrowcu Św. z dnia 13 października 2025roku i obowiązuje od 01 listopada 2025 roku.
Ograny Spółki i ich kompetencje
Organy Spółki i ich kompetencje
Organami Spółki są: Zgromadzenie Wspólników, Rada Nadzorcza, Zarząd Spółki. Zgromadzenie Wspólników - Prezydent Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego Do wyłącznej kompetencji Zgromadzenia Wspólników należy: rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania Zarządu Spółki z działalności Spółki oraz sprawozdania finansowego za ubiegły rok obrotowy, powzięcie uchwały o podziale zysku lub o sposobie pokrycia strat, powoływanie i odwoływanie członków Rady Nadzorczej, udzielenie absolutorium członkom organów S...
Status prawny
Zakład Usług Pogrzebowych Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą: 27-400 Ostrowiec Św., ul. Długa 8, jest Spółką Prawa Handlowego Zakład Usług Pogrzebowych Spółka z o.o. powstał na mocy aktu założycielskiego sporządzonego w dniu 28.06.1993 roku – repertorium “A” Nr 1682/93, wpisany do Rejestru Handlowego Sądu Rejonowego w Kielcach w dniu 16.07.1993 roku. Spółka została wpisana do Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy KRAJOWEGO REJE...
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dot. postępowania 2/2025/TP
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dot. postępowania „ Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Ostrowcu Św., przy ul. Długiej 8 wraz z dzierżawą kontenerów w okresie od 1 listopada 2025 roku do 31 października 2026 roku” -nr ref. 2/2025/TP w załączeniu:
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w postępowaniu 2/2025/TP
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w postępowaniu 2/2025/TP Informacja z otwarcia ofert dot. postępowania „ Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Ostrowcu Św., przy ul. Długiej 8 wraz z dzierżawą kontenerów w okresie od 1 listopada 2025 roku do 31 października 2026 roku” -nr ref. 2/2025/TP pismo w załączeniu
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Ostrowcu Św., przy ul. Długiej 8 wraz z dzierżawą kontenerów w okresie od 1 listopada 2025 roku do 31 października 2026 roku” -nr ref. 2/2025/TP Zamawiający na podstawie art. 222 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.-Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, ze zm.) informuje, że na realizację zamówienia zamierza p...
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Ostrowcu Św., pr...
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Ostrowcu Św., przy ul. Długiej 8 wraz z dzierżawą kontenerów w okresie od 1 listopada 2025 roku do 31 października 2026 roku. Postępowanie nr ref. 2/2025/TP jest prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Identyfikator postępowania ocds-148610-a3c758c0-9427-4a7d-ad2f-5d552aff819a Termin składania ofert: 17.10.2025 roku do godz.08:30. Termin otw...
Ogłoszenie
Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. na Cmentarzu Komunalnym w związku ze zbliżającym się Świętem Wszystkich Świętych, oferuje usługi sprzątania grobów i ich otoczenia na Cmentarzu Komunalnym. Zamówienia przyjmujemy : -osobiście w Biurze Obsługi Klienta , -telefonicznie pod nr tel. 605-849-002 w godz. 700 do 1500 od poniedziałku do piątku oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: - e-mail: biuro@zupostrowiec.pl lub za pośrednictwem karty grobu na stronie: Grobonet Cmentarz Komunalny Ostro...
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu „Malowanie ścian wewnętrznych i ...
Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. informuje, że przeprowadzonym postępowaniu –zaproszeniu do składania ofert na: „Malowanie ścian wewnętrznych i sufitu kaplicy w budynku domu przedpogrzebowego w Zakładzie Usług Pogrzebowych Spółka z o.o., ul. Długa 8 w Ostrowcu Świętokrzyskim” najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: Grzegorz Jedlikowski ul. Jaśminowa 12 27-400 Ostrowiec Św. Wartość zamówienia brutto -36 900 zł. uzyskując 100 punktów. Termin realizacji do 01.09.2025r.
Zaproszenie do składania ofert na Malowanie ścian wewnętrznych i sufitu kaplicy w bu...
Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. zaprasza do składania oferty w postępowaniu: „Malowanie ścian wewnętrznych i sufitu kaplicy w budynku domu przedpogrzebowego w Zakładzie Usług Pogrzebowych Spółka z o.o., ul. Długa 8 w Ostrowcu Świętokrzyskim.”. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 50.000 zł netto Termin realizacji zamówienia : do 15.09.2025 roku. Termin składania ofert: 18.07.2025 do godz.10:00 Termin otwarcia ofert: 18.07.2025 do godz. 10:30
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. ul. Długa 8 27-400 Ostrowiec Św. tel. centrala : 41 266 63 55 strona internetowa: www. zupostrowiec.pl adres e-mail: sekretariat@zupostrowiec.pl Wyszukiwarka grobów na cmentarzu komunalnym: https://ostrowiecswietokrzyski.grobonet.com/grobonet/start.php Interesanci przyjmowani są w sprawach związanych z administrowaniem cmentarzem i organizacją pogrzebów w Biurze Obsługi Klienta na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Długiej 8 w Ostrowcu Św. Biuro Obsługi Klienta...
Kontrole przeprowadzone w Spółce w 2025 roku.
Kontrole przeprowadzone w Spółce w 2025 roku. Przedmiot kontroli: Ocena przestrzegania przez pracodawcę wybranych zagadnień prawnej ochrony pracy i przepisów BHP Nr rej.050046-53-K011-Pt/2025 1. Organ kontrolujący Państwowy Inspekcja Pracy Inspektorat Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4 25-413 Kielce 2. Zakres kontroli Kontrola obejmowała ocenę przestrzegania przez pracodawcę wybranych zagadnień prawnej ochrony pracy i przepisów BHP w tym dotyczą...
Kontrole przeprowadzone w Spółce w 2021 roku.
Kontrole przeprowadzone w Spółce w 2021 roku. Przedmiot kontroli: Ocena stanu sanitarno-technicznego pomieszczeń Prosektorium ul. Szymanowskiego 11 w Ostrowcu św., Nr NSP.9020.1.1.2021 1. Organ kontrolujący Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny ul. Smolna 3 27-400 Ostrowiec Św. 2. Zakres kontroli Kontrola sprawdzająca wykonanie zarządzeń decyzji Świętokrzyskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego znak NEP.9020.12.2.2018 z dnia 25.03.2019 r. Ocena stanu sanitarno- techniczneg...
Kontrole przeprowadzone w Spółce w 2022 roku.
Kontrole przeprowadzone w Spółce w 2022 roku. Przedmiot kontroli: Ocena stanu sanitarno-technicznego pomieszczeń Prosektorium ul. Szymanowskiego 11 w Ostrowcu św., ogólnych wymogów BHP i warunków środowiska pracy Nr NSP.9020.97.2022 1. Organ kontrolujący Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny ul. Smolna 3 27-400 Ostrowiec Św. 2. Zakres kontroli Ocena stanu sanitarno- technicznego pomieszczeń Prosektorium ul. Szymanowskiego 11 w Ostrowcu św, ogólnych wymogów BHP i warunków środowiska pracy,...
Kontrole przeprowadzone w Spółce w 2023 roku.
Kontrole przeprowadzone w Spółce w 2023 roku. Przedmiot kontroli: Środek transportu drogowego do przewozu zwłok i szczątków ludzkich- Toyota Proace nr rej,. TOS 81156 Nr NHS.9011.1.30.2023 1. Organ kontrolujący Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny ul. Smolna 3 27-400 Ostrowiec Św. 2. Zakres kontroli Ocena stanu sanitarno-technicznego środek transportu drogowego do przewozu zwłok i szczątków ludzkich- Toyota Proace nr rej,. TOS 81156 Kontrola obejmowała: - ocenę stanu technicznego środka ...
Kontrole przeprowadzone w Spółce w 2024 roku.
Kontrole przeprowadzone w Spółce w 2024 roku. 1. Przedmiot kontroli: Ocena stanu higieniczno –sanitarnego i technicznego Prosektorium ul. Szymanowskiego 11 27-400 Ostrowiec św. Nr NHS.9020.2.20.2024 1. Organ kontrolujący Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny ul. Smolna 3 27-400 Ostrowiec Św. 2. Zakres kontroli Ocena stanu higieniczno –sanitarnego i technicznego Prosektorium ul. Szymanowskiego 11 27-400 Ostrowiec św. Kontrola obejmowała: -ocenę stanu higieniczno-sanitarnego i t...
Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP
Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. 2022, poz. 902). Termin, sposób i forma udostępnienia informacji publicznej na wniosek: Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja pub...
Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach
Rejestr i ewidencje oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych
Spółka prowadzi ewidencje i rejestry stosownie do obowiązujących przepisów prawa: rejestr pism przychodzących i wychodzących, rejestr uchwał, zarządzeń i poleceń rejestr umów, rejestry wynikające z przepisów kadrowo-płacowych, rejestry wynikające z prowadzenia ksiąg rachunkowych tj.: dzienniki: główne i pomocnicze, rejestr VAT, zakupów i sprzedaży ,rejestry kasowe, bankowe, ewidencja środków trwałych i wyposażenia itp. rejestry wynikające z przepisów BHP tj.: rejestr wypadków przy pracy , rej...