artykuł nr 1

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 1/2024/TP

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dot. postępowania Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o.  w Ostrowcu Św” -nr ref. 1/2024/TP

 w załączeniu:

ZAŁĄCZNIKI:

artykuł nr 2

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w post.1/2024/TP

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dot. postępowania „ Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o.  w Ostrowcu Św.” -nr ref. 1/2024/TP

 

 pismo w załączeniu

artykuł nr 3

INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA 1/2024/TP

INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA 

 Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o.  w Ostrowcu Św” -nr ref. 1/2024/TP

Zamawiający na podstawie art. 222 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.-Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 165, ze zm.) informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć  347760 złotych brutto  :

 pismo w załączeniu

ZAŁĄCZNIKI:

 

artykuł nr 4

Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.

Postępowanie  nr ref. 1/2024/TP

„Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o.  w Ostrowcu Św.”

jest prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Termin realizacji zamówienia : od 01.03.2024 roku do 28.02.2025 roku

Termin składania ofert: 06.02.2024 roku do godz.08:30.

Termin otwarcia   ofert: 06.02.2024 roku  godz. 09:00.

Link do strony na której prowadzone jest postępowanie: 

http://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e3a4d66-beae-11ee-9897-f6855eb846c0

 

w załączeniu dokumenty postępowania 

Załączniki:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00076055/01 z dnia 29.01.2024 r 112 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) -1/2024/TP 1,020 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 1 do SWZ -Formularz Ofertowy do edycji 41 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 2 do SWZ ? Projektowane postanowienia umowy 41 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 3 do SWZ -Oświadczenie z art.125 24 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 4 do SWZ -Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) 623 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 5 do SWZ- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie 23 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 6 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania zasobów 22 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 7do SWZ - Oświadczenie podmiotu udostępniającego spełnianie war 25 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 do SWZ-Oświadczenie dot. grupy kapitałowej 18 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 do SWZ- Oświadczenie wykonawcy o aktualności danych 18 B Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 10 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności danych 50 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 11 do SWZ- Wykaz Urządzeń 32 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 12 do SWZ - Identyfikator postępowania na portalu ezamówienia.gov.pl 389 KB Otwórz plik w Google Docs - Viewer